Hannah Hamberg ha-ha

Nu är det såhär att jag är hemma och har allmänt tråkig, orkar inte göra något, mår skit, och ah, får väl leva med det nu antar jag, elr så får jag inte det så länge till, men aja, skit samma.. Hannah ville iaf att jag skulle göra ett inlägg om henne, så ska väl göra det då! :)

Hannah Hamberg är en av dom bästa vännerna jag har, jag har 2 riktiga vänner som jag verkligen litar på, och hon är en av dom 2. Och jag vet att jag kan säga allt till henne, och det är det som är så jävla bra. Ibland tror nog folk att jag och Hannah hör ihop, och det är nästan så. Aså, skulle kunna sitta i tusen år och skriva allt vi gjort under dentiden vi har känt varandra, för vi har ju inte varait kompisar så jätte länge ändå, rätt coolt att vi är så bra kompisar som vi är nu! Vi blir väl lite små irriterade på varandra ibland, men vi blir aldrig ovänner liksom, och såååå ska det va ! Det känns iaf så jävla bra att ha någon som man alltid kan prata med, och som jag verkligen litar på, vet att hon aldrig skulle göra något riktigt dumt mot mig!
Jag och Hannah är såna som klarar oss as bra själva, hennes pappa brukar undra varför vi aldrig är ute och träffar folk, men grejen är att vi inte behöver va med folk för att ha kul, jag och Hannah kan ha kul själva, tror vi skrattar mer när vi är själva än när vi är med andra, och det är så jävla grymt!
Men som sagt, skulle jag säga allt vi gjort under dessa år så skulle det ta tusen år, så ni får se lite gulliga bilder på oss ist! :D


Oktober 2009?


JOHAN PALM Juni 2009


Julen 2009


HAHA. det här var i 6an tror jag ? inte säker! :D


Våren 2009


Februri 2010



Sommaren 2010


Hösten 2010


Ingen aning, vintras någon gång? :D




Våran 2011

Sååååå nu har ni fått sett några bilder och ett litet inlägg, nu ska jag kolla BB!


Kommentarer
Postat av: hannah hamberg

Älskar dig gosi , hihihihi .

älskar dock inte bilden från 6;an , vadå skabbig???

Du är bäst jao <3

2011-05-20 @ 22:12:25
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0