Hahha snacka om tuuuuuuuuuren!

Hade ett par jobbiga minuter i mitt liv nyss..

Kom precis hem från sjukhuset, var och hälsade på Olle! Saknat honom jag!
Innan det blev det iaf att springa runt på stan och leta klänning, hitta jag någon?
- Ja det gjorde jag, men den var förstor. SKRÄLLLLL
Jag och Annie köpte även första jordgubbarna idag! Underbart, älskar det jao.
Och så stack vi och tränade på sats, trött tjej här vill jag lova, kommer inte kunna gå imorgon kan jag lova.. usch...
Aja, när jag hade suttit på bussen så hände den där hemska saken...
JAG GLÖMDE MIN MOBIL PÅ BUSSHÅLLSPLATSEN. När jag insåg att den var borta vill jag skjuta mig själv, eftersom det inte ens är min mobil..
Men jag panik ringde till mamma med Annies mobil och bad henne åka och kolla om den var där. Medans jag väntade hade jag typ paaaaaanik!
Sen ringde jag henne och frågade om hade hittat den så säger hon nej, DÅ VILLE JAG DÖDA NÅGOT/NÅGON. Trodde mitt liv var över där. Men sen sa hon att hon hade den, dååå blev jag en extremt glad tjej, men väldigt sur på mamma. inte skoja om sånt...

Men nu ska jag duscha, sen kolla om jag kan åka till killen imorgon, om han kan kolla det någon gång -.- Får damp här jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0