Både katten och jag kände att vi var värda...

... glass ! Efter att ha sprungit 1001010101010100101 km .
Jag måste säga att vi ägde idag! Men när man kommer till kontroll 2 och Annie skriker att det är en orm där känns det inte så bra.
Alla visste att om jag skulle se en orm skulle inte jag kunna fortsätta, som tur var såg jag ingen! Men vicki såg en vid nästa kontroll!
Ajaaa, jag är riktigt nöjd med vad vi har gjort iaf ! hihih stolt! (a)

Nu ska jag iaf ta mig en skön dusch, sen göra mig i ordning och sticka till stan med Annie. Sen blir det att åka och träna på sats! Fett gött !
och lite senare sticker vi till sjukhuset och hälsar på Olle! :) kommer bli trevligt!


Hahah... gulligt jao .

Kommentarer
Postat av: Victoria

fett bra jao!!!

2011-05-31 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0