8 Maj 2011

Vaaaafan.... gjorde ett inlägg igår, men det kom aldrig upp så det kommer nu då. haha, fast det står att jag har lagt upp det, aja.

Tjenare !

Måste säga att min helg har varit bäst ! Andreas är hur grymmmm som helst!
I fredags hann vi inte göra någonting innan det var dags för att sova!
På lördagen så åkte vi först ut på sjön en snabbis, sen hem och göra sig i ordning, sen inte göra någonting typ, låg ute en stund, sen stack vi till ICA sen till Annie en snabbis och kolla läget hos henne! Sen hem och kolla TV sen blev det ju NHL , men jag orkade bara spela en match, sen var jag så extremt trött så vi la oss och sov, och det var underbart!
Asså det är så jävla underbart när man vaknar på morgonen och så ligger världens bästa kille bredvid, fyfan, finns ingen bättre känsla asså!
Men tyvärr så åkte han tidigt.. Men.... Sen fick jag sms av honom att han skulle komma hit, för hans halvsyster skulle spela fotboll här, då blev jag en extremt lycklig tjej! Men först var vi hos mormor och fira henne, för hon fyllde år för ett tag sen. Efter det åkte jag och mötte Andreas, så stack vi till Annie, sen till Lunnevi och kollade på fotbollen, sen åkte han hem :(

Saknar killen enormt mycket, allt känns så tomt utan honom! :(
Men på fredag åker jag till honom, var längesen, så det blir mycket trevligt! :D
Tack för en otroligt bra helg ! Älskar dig ! ♥


Saknar den här muppen ocksåååå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0