6 Maj 2011 - Äntligen freeeedag !

Tjenare !

Idag gick jag till skolan enbart för att Andreas kommer idag, hade helst velat ligga hemma och vilat lite, så jag inte är extremt tråkig när han kommer. Men ajaaa, orkade med skoldagen iaf, och nu mår jag nästan helt bra, så det är gött!

Nu ska jag nog lägga mig och kolla en film elr något, sen ska jag göra mig i ordning så sticker jag på träningen, sen blir det att va i stan 1 timme med Annie, för det känns ovärt att åka hem i 30 min sen åka till stan igen, så Annie ger mig sällskap i stan en stund, så kanske vi ska gå till några ! :) Sen går vi och möter Andreas, så åker vi hem, så ska jag duscha sen ska vi nog bara ta det lugnt elr något! Bloggar mer senare elr imorgon elr något ! Lovar iaf att jag ska blogga i helgen! (a)


Lycka till nu Hannah ! ;D haha ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0