5 Maj 2011 - Sjuk flicka ..

Hej på er !

Ska blogga lite snabbt nu, igår mådde jag skit hela dagen, och det gjorde jag när jag vaknade imorse också.. inte kul.. TRodde jag skulle spy elr något..
Så jag stannade hemma idag, så jag har sovit nästan hela tiden, elr ah, till halv 11 elr något.. Så nu mår jag mycket bättre, har bara sjukt ont i magen nu..
Men nu ligger jag och kollar julkalendern (a) Älskaaaa! Och så har jag pratat lite med älskling i telefon också, tur att någon är social med mig (a)
Får hoppas jag mår bättre imorgon, för han kanske kommer hit då, men det är inte säkert än, men det hoppas vi på att han gör ! hihi saknar honom jag !



Sååååhär ser det ut just nu! Lite mysigt att man har en gullig katt som ger en sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0