4 Maj 2011 - GRATTIS PAPPAAA

Tjenare !

Orkade inte blogga något mer igår, hände massa skit igår, så orkade inte...
Mennnnnn nu bloggar jag ! :))) hihiih .

Dagen i skolan har varit riktigt snabb, har gjort matte 4 lektioner idag (Y) Duktig tjej, men vi har NP i matte imorgon, och jag har svårt för matte... DOCK SÅ BLEV JAG GODKÄND PÅ MATTE PRROVET! :D STOOOOLT ÖVER MIG SJÄLV (a)
Annars har det inte hänt så mycket i skolan .. Men det har varit bra iaf.
Nu har jag precis gjort chokladbollar, för pappa fyller år idag, så jag och tobias skulle baka! Så han har gjort kladdkakor och jag chokladbollar!

Bloggar kanske mer senare ! Får seee , kram på er !

Juuuust det, Hannah skickade en låt till mig igår, och nu är jag helt kär! ♥
Älskar sån här typ av musik! UUUUUNDERBART ! Veronica Maggio.. skit musik OHJA

Give me everything - Pitbull ft Ne-yo, Afrojack & Nayer


Den här killen är rätt grymmmmm också! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah Hamberg

låten är grymmmmmmmmm .

Veronica maggio är bäst .......du som är cp mongo!! <3

2011-05-04 @ 16:38:45
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0