3 Maj 2011 - SNÖÖÖÖ ?

Hej på er !

Ingen härlig morgon man fick direkt.. Går upp och kollar ut genom fönstret och ser att det snöar? Vad är det liksom ? Så jag satte mig i trappen i 10 min och bara var allmänt deprimerad ett tag.. Men skolan idag har iaf varitr mycket bra, massa skratt har det blivit idag! :D Det älskar man !

Nu har jag iaf precis kommit hem, så nu ska jag bara göra klart det här inlägget, sen sticker jag ut på sjön.. haha, inte härligt, men det är alltid trevligt!
Sen blir det hem och ta det lugnt tror jag ! Älskar när man känner att det inte är något man verkligen MÅSTE göra. göttttt jao!


hihihi söt bild (a) Du är bäääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0