29 Maj 2011

Tjenare !

Gårdagen var mycket bra, stack till kusin och kollade på film, sen stack hem och bara tog det lugnt, somnade väldigt tidigt igår. Men var sjukt trött..
Sen var det bara att gå upp tidigt igen, eftersom han skulle åka hem tidigt...
Usch vad jag saknar killen. Han är sååååhär bra ! Ska försöka få han att tillåta att jag kommer till honom i slutet av veckan eftersom vi är lediga jätte länge!

Nu har jag iaf kommit hem från mormor! och nu sitter jag och kollar 3 säsong av Andra Avenyn som jag har fixat! hihih underbart, kollade på 2 säsongen på typ 1 vecka. Såååå bäst är det. Går inte att låta bli att kolla på det alltså!


haha gammal bild som jag hittade, ser ut som ett mongo. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0