28 Maj 2011

Tjenare !

Först ska jag säga att gårdagen blev bra, förutom att ingenting gick som jag hade tänkt mig. Men det löste sig. Var ju på Redhouse rock igår med Hannah. Usch vad jag hatar sån musik... Men det var trevligt ändå, sen stack jag hem och där väntade älsklingen. Då la vi oss och kollade lite film och sov! För vi skulle upp klockan 9 idag, för Andreas ville med min bror och Lina på folkrace elr vad det heter. Usch... As kallt och så var jag sjukt trött. Men vi var inte där så länge som tur var. Då stack vi hem och vilade i 2 min, sen stack vi till Tassemarten. Och där träffade vi min kusin så gick vi runt med honom och hade as kul faktiskt! :D
Och nu väntar vi alla på mat, sen sticker vi till kuuuusin och är där ett tag!
Älskar livet jao ! Bloggar ikväll eller imorgon! :) ♥


Världens bästa kusiner ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0