27 Maj 2011 - JAG ÄR SÅÅÅÅHÄR GLAD!

Tjenare !

Jag är så sjukt jävla glad idag, och det ska jag berätta nu ! :D

Vi hade spanska förut, och då fick vi reda på nationella! Och jag fick G på läsförståelse, G på uppsats och VG på hörförståelsen! Sen någon timme senare fick vi reda på nationella i matte. Och gissa vilken tjej som klarade det? :D Jooooo . Tina Griberg! Så jävla grym är jag så det är helt sjukt! Och så kommer ju min älskling senare, kan inte bli bättre! Fast kvällen spenderas med HAnnah på redhouse rock elr vad det heter. Så jag skickar Andreas till min kusin ist! (a)
Det kommer bli sån grymmmmm dag så det är helt sjukt! :D
Och jag lovar att jag ska försöka att blogga i helgen! KRam på er !


hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0