26 Maj 2011

Hej på er !

Det gick inte så bra att lyssna på Veronica igår. Gillar inte sån musik, men vart man än kommer hör man hennes låter, eftersom mina 2 bästa kompisar ääääälskar henne typ. Så hör man det ganska ofta. haha. Men nej, sån svensk musik kan jag inte lyssna på. Petter kan jag lyssna på, och några till, men inte sånt.

Nu har jag kommit hem från skolan iaf! Hade bara 4 lektioner idag, eftersom 6orna ska komma och hälsa på, så jga hade tänkt åka hem och plugga för det var jätte fint väder, men nej, sista lektionen började bli moln och grejer, så nu blir det väl bara sitta här hela dagen.. drygt..
Måste skriva klart svenskan, men har inte så mycket kvar på den nu tror jag!

Bloggar nog mer senare skulle jag tro! Kram på er !


4 månader sedan :( Saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0