24 Maj 2011

Tjenare !

Nu har jag precis duschat och ätit lite! Måste säga att SATS var grymt!
Kommer inte ihåg vad det hette vi gjorde, body någonting, hihihi.
Så enormt kul var det iaf, dock så har jag enormt ont i min vad och fot..
Varje gång jag ska dansa så kör jag utan skor, och nu var det massa hopp och grejer så fick jätte ont :( inte bra asså, tror jag måste köpa mig ett par dansskor!

Skolan idag har iaf varit bra, klar med alla NP nu iaf ! As gött är det !
Annars har det inte hänt så mycket, körde baseball på idrotten, as kul faktiskt! :D
Men nu ska jag blåsa håret sen prata med älskling och kolla på BB !
Måste säga att det var enormt gött att Gurkan åkte ut, har hatat han ett bra tag nu!

Bloggar mer imorgon, puss på er !


Grymmmmm tjej på bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0