23 Maj 2011

Hej på er !

Skoldagen har varit mycket bra, förutom att jag har haft NP i matte! :(
Det var mindre roligt kan jag tala om för er.. usch. Nöjd om jag får G i matte!

Efter skolan blev det att kolla Andra Avenyn, kollat 40 avsnitt på 6 dagar snart!
Mycket bra, så nu måste jag skaffa mer avsnitt (a) hihih ...
Sen ringde jag älskling och pratade med honom, underbart att han kommer till helgen!
Saknar honom obeskrivligt mycket asså! Hela min helg är planerad nu asså!
Nu ska jag äta, sen sticker jag ut en stund! :)
Vi hörs kanske sen, annars hörs vi imorgon! Kram på er !


Stör mig på att mina ögon aldrig kan synas på korten ? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0