21 Maj 2011

Tjenare !

Nu ska jag skriva om den underbara dagen igår! Därför det är fel datum där uppe, för dom som inte fattade det liksom ;)

På morgonen mådde jag skit, och jag har mått skit för en sak, men det börjar bli lite bättre nu som tur är! Men iallafall, jag och Hannah CYKLADE till stan igår, hur grymma var inte vi då? Jag tyckte inte det var så otroligt långt dit? Men trötta var vi iaf. Sen köpte vi oss mat och satte oss vid vattnet och hade allmänt mysigt, dock så var det enormt kallt, men vi hade tagit med filt! (Y) Så det var bra! Sen vid 5 åkte vi hemååååt, och jag var nog lite orolig att världens skulle gå under igår... Seriöst, hatar sånt jao. Men det gjorde den inte? :D:D:D Jag blev glad, men Hannah blev besviken.... Tur att folk tycker olika iaf!
När vi kom hem var vi enormt trötta, men vi gav oss inte, vi cyklade tusen gånger till, och så mötte vi Jacob så åkte vi till mig och kollade på Andra Avenyn, vi åkte till mig på ett vilkor och det var att vi skulle kolla Andra Aveyn, så vi kollade på typ 8 avnitt elr något? Fast jag somnade! men det är som vanligt (a) Sociala flickan! :D
Vid 2 ville jag att dom skulle åka hem, för jag var så jävla trött, men då ringde jag Andreas och blev lite piggare, men sen åkte dom vid kvart i 3 eller något, och då var det bara att lägga sig och sova !
Det var en sån otroligt bra dag! Älskar er jao ! ♥



Bjuder på 2 bilder från igår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0