2 Maj 2011 - Grattis världens bästa Annie!

Först ska jag börja med att säga grattis till en av mina bäääästavänner.
Hoppas du får en grymmmmmmm dag, för det är du värd! ♥

Nu sitter jag iaf här och pluggar lite HK. Har en as jobbig inlämning tills imorgon.. Så jag ska göra klart den idag, har inte så mycket kvar, så det är bra!
Dagen idag har varit bra, inte hänt så mycket, men det känns att man är tillbaka i skolan igen, min statestik suger nu igen... inte kul.
Nu hoppas jag iaf att den här veckan kan gå fort så det blir fredag! För dååååå ska jag träffa underbaraste killen igen som jag saknar enormt mycket !


Sitter vid min gamla dator, så jag lyckades hitta den här bilden på Annie som är tagen för mer än 1 år sen! Som är tagen av Chriiiistoffer! :)

Kommentarer
Postat av: annie

tack älsklingstina ! <3 snyggaste bilden du kunde få tag på eller ? ;)

2011-05-02 @ 17:13:30
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0