19 Maj 2011

Hej på er !

Denna dag har varit enormt bra, dock har jag haft hur ont i magen som helst, men det är gött :D Inte klaga nu asså! Skolan var mycket bra och rolig måste jag säga! Så livet ÄGER nu jao. Annie har sagt att det gjort det länge nu, men har inte hållt med, men nu gör jag, Annie och HAnnah vet nog varför! :) haha.

Men nu ska jag egentligen ut och klippa gräset, men jag har så jävla ont i min rumpa, så jag lägger mig och kollar andra avenyn ist! Sen sticker jag och lämnar in sladden, hann inte göra det igår, så det ska jag göra senare också! Sen händer inget mer !

* Jag och Anton sitter och leker med pennor på NO:n *
Jag : Nej nu vill jag inte ha mer färg på mig !
Anton : Är du rasist eller?

"Ååååh Johan, jag orkar inte mer, åååh Johan får jag ta dig på rumpan, ååååh Johan"
blablabla, mer kommer senare! (a)



Slänger in 3 konstiga bilder jao !

Kommentarer
Postat av: annie

Johan hjäääälp mig ! <3

2011-05-19 @ 23:05:23
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0