17 Maj 2011 - NU ÄR JAG TILLBAKA !

Tjenare !

Nu lovar jag att jag ska bli bättre på att blogga, igen. haha.

Men helgen var iaf grym, kan inte bli annat än grym när man är med den killen! Nu kommer jag dock inte få träffa honom på typ år :(
Jag kommer dö tror jag.. Orkar inte skriva vad vi gjorde, men vi gjorde det vanliga, va ute, kolla film och så typ. Så ah.

Igår sov Hannah hos mig, mycket trevligt! Vi hyrde film och köpte massa mys, men filmen kollade vi aldrig på för vi blev så trötta.. Hihi. Sen väckte Hannah mig vid 7 för hon mådde inge bra, men vi somnade om, sen ringer Andreas vid tjugo i 9 bara för att vara elak... inte snällt, så pratade vi en stund, men sen så somnade jag och HAnnah igen, så gick vi upp vid halv 11 och gjrode oss i ordning och stack till stan med Annie!
SÅ nu har vi precis kommit hem där ifrån, så nu ska jag blogga klart sen ska jag ta kort på det jag köpte så får ni se bild på det, sen sticker jag och mamma till elgiganten och lämnar in min sladd till datorn och hoppas dom fixar den på en gång (a) orkar inte med den här dryga datorn mer nu asså !


Bjuder på en bild också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0