13 Maj 2011 - Fredag den 13:e ?

Tjenare !

Nu har man kommit hem från skolan, elr har varit hemma i 1 timme typ.
Slutade efter lunch idag, hur gött som helst är det !
Så nu ska jag bara blogga klart sen kommer Hannah och Jacob så ska jag va med dom en stund, inte alls länge, för jag måste packa, åker ju till Andreas idag! ihih, fick panik igår, för när jag skulle in och boka så kommer man inte in på sidan? Så mamma gick till busstationen och bokade biljett åt mig ! (Y) Hon är bäst!

Ska försöka blogga så mycket som möjligt där borta! Lovar (a)

Hoppas ni får en bra fredag den 13:e haha... Min kommer bli grymmmmmm !



Vet att jag är tråkig som inte visar mitt ansiktet... men ser hemsk ut... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0