12 Maj 2011

Haha , alltid kul när folk gästbloggar, haha, kommer ihåg när Andreas gästbloggade hösten 2009 elr något, kommer inte ihåg vilket år, haha.
Och så ni vet så var det Andreas Andersson som gästbloggade, inte min kille! :)

MEN TJENNNNNARE ! HOPPAS ALLT ÄR BRA MED ER !

Glad tjej jag, men jag är så jävla glad! Imorgon är det fredag och vi slutar klockan 11, då blir det hem och ta det lugnt 1 timme, sen ska jag va med Hannah och Jacob en stund, sen åker jag till världens bästa kille och är där hela helgen, kommer bli en helt underbar helg! fyfan va jag saknar den killen. Han är verkligen den bästa killen som finns! Helt sjukt vad underbar han är! :) hihihih.

Dagen idag har iaf varit mycket bra, bara att det hände lite saker i skolan som inte var så kul, men ändå så var det de. hhaha... Sen stack jag hem och duschade sen kom folket till mig som ni nog redan läst jao. Så stack vi till stan, fick 2 t-shirtar köpte typ, ni får se bild snaaaaaaart! Mycket nöjd iaf, och på tisdag sticker jag till stan med Hannah, då blir det att köpa mer saker! Ajaaa, nu sitter jag här och ska snart äta, sen börja packa lite smått, sen blir det BB !
GURKAN ÅÅÅÅÅK HEM TACK !



Första saken jag köpte, tyckte den var enormt fin ! :)))



Och den andraaaa ! Är mycket nöjd ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0