11 Maj 2011

Hej på er !

Som ni såg i det senaste inlägget... Så har jag ingen dator...
Min sladd till datorn slutade funka, så måste lämna in den.. kommer ta år elr något, men jag har en värdelös dator hemma som jag kan använda så jag kan nog blogga ändå, dock kommer det ta en timme för att starta den elr något, men bättre än inget iaf!

Nu sitter jag iaf hos Hannah! Har varit hos henne hela dagen idag, mycket trevligt, vi åkte och köpte chips och godis för vi skulle plugga, dock var det bara hon som pluggade, för jag gjorde klart att jag skulle göra tills imorgon, så jag satt och fixade massa nya spel på hennes Iphone, det var mycket kul, så jag har tagit slut på hennes batteri nu, hiihhi busig...

Dagen i skolan har iaf varit bra, bara att vi har haft ett np i matte idag, det var inge kul.. Men vi hoppas att det gick bra. Sen hade vi typ bara en lektin typ, så det var mycket gött. Har även ändrat mitt gymnasieval också, blir nog bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0