10 Maj 2011 - Grattis Jonna !

Tjenare !

Nu sitter jag här och ska snart börja plugga har jag tänkt!
Har kollat på Bert - Den siste oskulden . " little Erik " Tyckte jag var kul! :D haha.
Men nu måste jag plugga lite, ska även kolla på Emil i Lönneberga! (a)

Dagen i skolan har varit bra, inte hänt så mycket, men jag måste säga en sak.. JAG TAR LIVET AV MIG SNART. Vi har ju orientering på idrotten.. Och jag hatar ju ormar, så jag typ vägrar springa i den jävla skogen, sen så börjar victoria att skrika när vi springer, så då får jag panik och börjar skrika, sen börjar alla andra skrika... och så var det en geting elr något? haha. stört.. usch fyfan va jag hatar ormar, kommer dö i skogen.. :(
Ajaaaa, annars har det inte hänt så mycket... vad jag kommer ihåg... 


Mysigaste tröjan någonsin ? JAAAAAAAAPP! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahah, förlååååt.. jag har getingfobi ♥

2011-05-10 @ 17:46:02
URL: http://liitev.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa.. vicki är lite udda ;)

2011-05-10 @ 18:19:41
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0