1 Maj 2011 - Grattis Marcus ! :D

Godmorgon på er !

Nu har jag nästan precis gått upp, gött att få sova lite ! Eller jag vaknade för ungefär 40 min sen, men ändå! Har ju inte sovit alls länge under lovet -.-
Men man ska inte sova bort dagarna juuuuu.. Så det har inte gjort så mycket!

Dagen igår... Ja det var väl bra! Haha. Fixar något kul någon annan dag !
Det var så sjukt jävla kallt, så jag orkade inte va så länge, så jag åkte hem och la mig i sängen med tjocka kläder, och myste lite med Sevc och pratade med älskling i telefon! Så kunde man spendera en valborgs kväll! Men det var helt OK ! 

Idag blir det iaf att plugga en massa ! Ska försöka göra klart Hemkunskapen idag !


Fick bli en liten sommarbild! Fyyyyfan va jag längtar asså ! Helt sjukt jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0