Världens bästa uppdatering här vaaaaa.

Tjenare !

Det var längesen! Kort uppdatering om balen/skolavslutningen kommer nu.
Balen var enormt rolig, såg dock hemsk ut, inte trevligt asså. Annars var den super bra!
Skolavslutningen var helt underbar. Så jääävla värd dag var det igår, tror aldrig jag haft såhär roligt seriöst, jag är inte så känslig av mig när det gäller skolavslutning, men lite jobbigt var det juuuu.. Efter skolan så åkte jag och Annie till mig, så kom massa folk så åt vi massa goda saker!
På kvällen stack jag och folk till mörudden, fyyyfan vilken underbar kväll det var!

TACK FÖR DEN HÄR TIDEN 9C ni är grymmmmmma !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0