Run the world !!!

Tjenare !

Dom 2 senaste dagarna har verkligen varit as grymma ! Gladiatorerna äger !
Idag har jag och Hannah varit sååååhär nära Wolf :( fyyy, han såg oss och var på väg att gå till oss, men då var han tvungen att gå, så vi gör ett nytt försök imorgon (a) Vi MÅSTE träffa honom jao. När vi kom hem från Gladiatorerna stack vi ut på sjön, mycket härligt där nu måste jag säga ! Nu har jag precis kommit in, orkade inte leka mer med Hannah Hamberg idag, helt slut jao.


Run the world - Beyonce
Spelas på Gladiatorerna, grym låt !


Faaan att den här bilden är suddig. Min och Hannahs favorit nu asså ;o


Som ni nog ser så står det " kram " på han t-shirt, och ni som har varit där har nog hört att han brukar avsluta med att säga " Kram " Så jag och Hannah tyckte det var extremt gulligt. Men klaga inte på hur suddiga bilderna är, var ju tvungen att zooooma som fan ;o


Olagligt att se ut som han gör ;oooo


ojojoj fina människa, älskar hennes ljusa långa hår jao ;o

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0