Nu förstår jag er verkligen .

Godmorgon på er !

Pappa ringde och väckte mig för en stund sen, för farfar ville ha nyckel, dåååå var det bara att gå upp. Natten gick faktiskt riktigt bra, hade öppet fönster hela natten, så har sovit riktigt skönt faktiskt, även om jag inte kan ligga på rygg..
Nu borde jag egentligen klippa gräset, men jag kan inte va ute i solen idag, så ska ringa till pappa och kolla om jag kan göra det imorgon ist.
Så jag hoppar nog in i duschen ist, och börjar göra mig i ordning, för idag ska jag träffa Hampus och Hannah, det var ritkigt längesen jag var med Hampus. Vi ska spela minigolf har vi tänkt, kommer äga ut dom så det är helt sjukt. haha. 

Och ni.... Jag förstår varför ni gnäller över spotify... Jag har inte haft tid eller något sen dom bytte, men nu har min elaka kille tagit den, och bytt lösenord, så när jag kommer till honom om en vecka så ska jag typ .. ah, ni vill inte veta... usch vad jag är sur på honom nuuuu.
Annars saknar jag den där killen, har inte träffat honom på en månad nu, vi har haft lite problem och lite annat, men jag och Hannah ska åka till honom om en vecka, så ska vi sova där under PIP dagarna, myyyysigt värre! Så får jag hoppas att han kanske kan följa med mig hem eller något? Det vore ju inte fel (a)

Nej nu måste jag ut och klippa gräset, här tycker man inte synd om någon inte. näääe.


Fick bli en liten gullig bild av några i klassen... Helt sjukt vad jag saknar dom .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0