Det gäller att ha dålig smak . jao . haha..

Amen Godmorgon !

Vaknade av att min katt biter mig i fötterna, det är då jag har lust att sparka ner han ur sängen. Usch och fy. Jag är så sjukt trött så det är helt sjukt :(
Men ska berätta om dagen igår nu iaf, fyyyfan va underbar dag ...

Jag och Hannah stack och åt på ceylan, sen sprang vi som fan till bussen, hann gjorde, men slut blev vi också. haha. Sen var det bara att börja shoppa, jag köpte dock bara 2 t-shirtar typ. Ni ska få se bild senare. Jag lovade mig själv att inte köpa så mycket, så tog bara med 200 till stan, och det räckte. kunglig jag. Efter att vi hade varit i stan ett tag så var vi påväg hem när Marcus sa att vi skulle träffa dom, för vi skulle inte träffa dom först. Så då var det iaf bara att hoppa av bussen och försöka hitta på våxnäs. Jag hade lite koll iaf, eftersom mammas moster bor där, men Hannah hade ingena aning om vart vi var typ. Marcus försökte iaf förklara vart vi skulle gå, och när vi var där så satt vi där i tusen år innan dom kom, och när dom väl kom så berättade dom att dom hade följt efter oss hela vägen. fyyyyy vad elakt...  Men iaf, för så var det jag, Hannah, Marcus och Rasmus och 2 som hette Deniz, det tyckte jag och Hannah var lite roligt.. Då hängde vi iaf på våxnäs en stund. underbart.. Men tillslut så gick vi in till Rasmus, så kollade vi lite film och spelade poker, då var gick Denizarna hem haha. Men tack för en jätte grymmm dag ! Så sjukt roligt har det varit ! :) Bra början på sommarlovet vill jag lova! Pussss på er ! ♥


Ni får en till bild från igår. kram .


Kommentarer
Postat av: annie

så jävla söt bild ! ny profilbild deeeet <3

2011-06-21 @ 11:46:39
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0