9 Juni 2011 - 2 månader kvar!

Hej på er !

Tänk vad tiden går fort, fyller år om 2 månader, hur underbart är inte det då ?

Skolan idag har varit bra, hade prov i NO idag, och jag tror det gick bra, kändes bra iaf, och så fick jag reda på att jag hade fått minst ett VG till, känns as bra !
Måste förövrigt säga att den här dagen har varit grym för jag fick min sladd till datorn idag, så jag skriver från min BLÅA DATOR nu, men innan jag fick reda på att den kommit så kommer mamma hem med ett paket, och gissa vad det var i det paket? Joooo min lilla kamera! Så den har varit mycket bra förutom att det åskar så jag tror jag går under... Usch, när jag såg att det blixtra så ringde jag direkt till mamma och frågade när hon skulle komma hem, för jag är så jävla rädd för åskan! Annars har den här dagen varit as bra!
Har precis varit och handlat inför klassresan imorgon, var inte ett dugg taggad, för jag skulle inte ha någon kamera till det, men nu när jag fick den blev jag as taggad! :D
Åker imorgon vid tjugo över 8 , och kommer hem på lördag vid 6 typ. Så jag kommer inte blogga något imorgon.. Men ni är väl vana vid att jag inte bloggar så mycket på helgerna.

Kommer nog ett inlägg ikväll också skulle jag tro! Pusssss på er !


Hel och fin skärm! underbart jao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0