8 Juni 2011 - Första doppet avklarat!

Tjenare !

Dagen har varit så jävla grymmmm så det är helt sjukt !
Skolan idag har varit mycket bra, sista lektionen blev inställd och det gillas! (Y)
Efter skolan så stack jag och Hannah till ICA oh köpte lite godsaker så stack vi till henne och spelade kort och hade lite damp !
Vi fick även för oss att vi skulle åka och bada, och då blev det de. Dock är jag så jävla tönt så det tog typ 294384754 år innan jag doppade mig !
Mennnnnn.. 8 Juni 2011 - Första doppet! Känns bra, tidigare än förra året iaf!
Dock så slutade det inte så bra... Jag såg en orm så jag började skrika och då började Hannah skrika, även om hon inte visste vad det var, men hon fattade ganska fort. HAHA seriöst, vi visste inte vart vi skulle ta vägen, vi ville INTE stå på marken.. haha. Ormen var i vattnet och vi fick panik på land... Men det blir så när man ser en äcklig jävla orm. USSSSSSSSCH. Dom ska inte få förstöra mitt sommarlov!
När vi kom hem till Hannah dampade vi lite genom att kolla på facebook, alltid kul!

Taaaaaaack för dagen Hannah Hamberg! Du är bäst jao ♥

"
Jag är så jävla vinnögd så jag ser inte ett jävla skit "
Om jag är...

söööööta flickor jao .

Kommentarer
Postat av: Hannah hamberg

Vet du vad jag kom och tänka på????

Undra vart ormen var när vi LÅG där, fyfan skakar när jag tänker på det .......

"alltid så röd och söt om kinderna" HAHA.

du är bäst rumpis <3

2011-06-08 @ 21:48:43
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0