29 Juni 2011 - Ni orkar nog inte läsa det här. haha.

Godmorgon underbara läsare !

Ställde klockan på halv 9 idag, för jag hade bestämt mig för att städa nu på morgonen, så nu har jag städat i någon timme, och nu sitter jag här och har precis gjort nudlar till mig. Mummmmms. Måste säga att jag är så sjukt jävla trött idag, har typ inte sovit något inatt, har drömt om den jävla ormen inatt, och ja, ni ska få veta vad jag snackar om, sen vid halv 5 vaknade jag och hade växtvärk så jag var tvungen ta en panodil, så jag låg vaken till 5 typ.. inte trevligt..

Gårdagen dååååå, jag och Hannah stack in till stan för att köpa min pip biljett, såååå gött att den är köpt nu, ååååh vad jag längtar hihiih, ajaaa, Hannah skulle även köpa lösnaglar, sen när vi var klara med det så skulle vi träffa Rasmus och Marcus, men dåååå hade Marcus fått magsjuka, så det blev inget med det, och nu kommer inte vi få träffa dom på år ... ledsen tjej här ... :(
Men jag och Hannah åkte iaf hem, gjorde oss lite mat, sen skulle vi åka till mörudden och bada, vi badade i 10 min, kallt jao. Efter vi hade doppat oss så la vi oss och skulle sola, precisssssss när vi hade lagt oss skönt kände jag att något rörde mig, så jag kollade vad det var, och fyfyyyyyyyyyyyyyyfanfyyyyyfanfyfyafabnf det var en jävla orm, den var INTE liten heller. fyyyfan, vill spy när jag skriver det här. Jag får ju panik och börjar springa, och Hannah springer efter mig, hon hörde ormen, men såg den inte, jag mådde så jääävla dåligt vill jag lova, Hannah var söt och kramade om mig, haha. Fick panik så fort jag trampade på en sten elr vad som helst, fyyyfan. Sen när vi hade stått vid vägen i typ 10 min så skriker något " det är en orm där " NEHEEEEEEEEEEE säger hon det? Vafan tror hon vi sprang därifrån, men nej, ingen lyssnade på oss. fyyy. Det var det värsta jag varit med om vill jag lova... fyyyyyfan :(
Sen vet ni vad jag har gjort mer, spelade monopol med Hannah, kändes lite bättre då jao ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0