26 Juni 2011

Godmorgon på er !

Förlåt för jag inte bloggade något igår, men jag hade annat för mig, när jag kom hem från Annies farmor så var jag med Hannah, sen på kvällen var jag med annat folk, och kom hem vid halv 1 så orkade inte blogga då. Men det är ju sommarlov så ah. Men ska försöka blogga så mycket som möjligt, lovar.

Idag blir det att åka till morfar och fira honom, sen ska jag va med Hannah, var tänkt att vi skulle vara med Marcus och Rasmus också, men det blir väl inget, men vi får se hur dagen blir, tar med kameran så ni får nog lite bilder om ni har tur!

Pusssss på er !



Jag och Hannah hade extremt kul igår när vi lekte .. haha.
Dock faila vi några gånger, men vi har en bild på mig, men aldrig att jag lägger upp den, haha. lite för pinsamt om jag skulle lägga upp den . haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0