22 Juni 2011

Hej på er !

Bloggade inge mer igår som ni kanske märkte, hände massa saker, så kände inte för att blogga något. Hannah sov hos mig inatt, lite sömn måste jag säga.. Sov utan täcke hela natten, känns seriöst som jag inte sovit på tusen år. När jag vaknade i morse började jag må illa som fan, och mådde illa ett bra tag. Vi skulle egentligen va med Rasmus och Marcus idag, men det blev ingenting tyvärr. Så jag och Hannah tillbringade en dag med film. Dock har jag haft världens huvudvärk hela dagen, och har det nu också, så ska lägga mig och kolla film nu tror jag. Rätt gött att ha såna här dagar ändå.



Bild på det jag köpte i stan, fast köpte en t-shirt också, men den är smutsig nu, så kan inte ta kort på den nu, ledsen.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0