2 Juni 2011

Tjenare!

Just nu sitter jag hos Andreas, och dampar sönder på hans äckliga tagentbord. usch vad det låter när man skriver.. får damp jaoooo..
Andreas har iaf stuckit på träning, så här sitter jag helt själv och snackar med Annie och snart Hannah om hon kommer in någon gång!
Annie bad mig blogga, så jag gjorde det, fast jag hade ändå tänkt att jag skulle göra det! Eftersom jag inte gjorde det innan jag åkte imorse! Gick upp klockan 8 för jag skulle med en buss som jag gick klockan 12, och jag var tvungen att duscha och sånt. Så när jag kom till Andreas så la jag mig direkt i hans säng och halvsov 1 timme, as gött!
Och efter det stack vi till någon stuga typ, mysigt ställe, dock hade jag ingen täckning..

hiihihih nu kom Hannah in också! Nu har jag sociala människor att prata med :D


Gulligt bild jaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0