15 Juni 2011

Tjenare !

Förlåt för jag inte bloggade igår, men när jag kom hem från skolan så stack jag nästan direkt till Hagfors för att kolla på Victor när han körde speedway!
Sen kom jag hem vid halv 11 elr något, och då la jag mig och kollade på Andra Avenyn.

Nu har jag precis gjort mig i ordning, och ska snart sticka till minigolfen och spela lite golf med klassen, mycket mysigt! Sista dagen med klassen .. :(
Sen åka hem duscha och göra mig i ordning sen blir det BAL , är inte taggad ännu, men det kommer väl antar jag! Hannah kommer ju hit och fixar håret på mig också!

Men nu ska jag kolla klart på Andra Avenyn sen sticker jag ! Ha det bäst !



Bjuder på mongooooobilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0