12 Juni 2011

Dagen idag har varit mycket bra, stack till stan en snabbis, fick mig en ring, skor och lite småsaker inför balen och skolavslutningen!
Det känns lite jobbigt när vi är dom enda i kalstad som inte slutat än ;o Men vi började 2 vecka senare än dom, så ah, men ändåååå...
Sen stack jag till Hannah och hade mycket trevligt, var och köpte vattenballonger.. Är ledsen att säga det här, men både jag och Hannah har ljugit i våra bloggar... Vi använde inte ballongerna, för när vi kom ut märkte vi att det var riktigt kallt ute, så vi hoppade över det. haha, det var kul, vi hoppade ist. vi hoppade över ballongerna. det tyckte jag var kul. Ni fattade säkert inte..

Men nu har jag iaf ätit lite och kollat igenom våra fula bilder vi har tagit idag... haha.
Nu blir det nog att kolla på Andra Avenyn! Har bara 10 avsnitt kvar, sen är det slut :(






Grattis Hannah ! du klarade på 249839843 försöket ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0