Hmm... Ca 1 månad kvar av sommarlovet, och det här ..

.... Ska jag försöka hinna göra ! Får snabba mig !

Liseberg med Annie och folk ?
Liseberg med familjen
Få min iphone ;o
Va ute på sjön tusen gånger till
Lära mig köra våran nya båt
Åka ring/vattenskidor
Ha barnkalas med Hannah
Åka till Stockholm med Annie
Åka till Målilla på GP speedway
Träffa nya människor
Ta massa sommarkort
Haha . Skaffa ny kille ? Eller inte ny, vill ha min gamla kille (a) tihih
Och sjääääälvklart, va med mina underbara vänner Hannah och Annie tusen gånger till!


Kommentarer
Postat av: annie

haha, vi ska hinna ALLT

2011-07-17 @ 21:53:09
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0