Godnatt med er !

Haft en mysig kväll med familjen, kollade på den nya Irene Huss filmen. Riktigt värd att se, sååå grym film så man vill gråta eller något..
Så för er som gillar kolla på film... kolla på den, den är riktigt grymmmmm !


Nu ska jag iaf krypa ner i min underbara säng och smsa lite, sen blir det att sova.
Är det fult väder så sticker jag och mamma och köper telefon till mig, men blir det fint väder ska jag ut på sjön ;o Annars var det tänkt att jag skulle träffa Rasmus, Marcus och Hannah, men ah, blir väl inte så dååååå...  Vilket var synd, men jag kom på att jag hade lovat mamma, och så måste jag träffa Annie också, så det får bli så faaaktiskt.

Men ha en fortsatt mysig fredaaaaag . Godnatt med er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0