16 Juli 2011

Dags att blogga kanskeeeeeeeee ?

Har inte varit hemma på hela dagen faktiskt, stack till stan vid 11 eller något, och ingen iphone blev det idag, kommer ta år innan jag får den, ska ju byta till halebop ist för telenor, och det kommer ta år eller något, men vi ska försöka skynda på det lite, så jag kanske har den till veckan.. kan ju hoppas, orkar inte ha den här skit mobilen... haha, så jävla typiskt, satt och pratade om ny telefon med mamma igår, 2 timmar senare gick min mobil sönder.. haha... det var som att det var meningen att jag skulle ha en ny telefon. haha.

S
en när vi hade gjort det stack vi till speedwaybanan och kollade lite, sen stack vi ut på sjön en stund, och nu har jag precis kommit in, så nu blir det att äta lite kebab, det sitter fint i magen nu, fast min mage mår inte så bra .. inte bra det assååååå ;o
Senare blir det nog att kolla på film med familjen eller något, var så mysigt när vi kollade igår, så mamma frågade om vi skulle kolla på någon idag också, och det tyckte jag, känner att jag behöver lite tid med min familj nu. Dom är världens bästa föräldrar !

Men vi hörs sen eller imorgon ! Krammmm på er ♥


hihihi awwww, kolla vad söt... not .. haha . Bild från april 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0