Taaaaaaack för en super bra dag!

Amen Tjenare !

Nu har jag precis kommit hem från ishallen! Min bror har spelat match !
När jag tycker att det är en bra match tycker alla andra att den sög ? ;o haha.
Aja... haha. Jag börjar bli riktigt nervös för en sak. och det är riktigt illa. haha !
Men dagen med Annie har iaf varit super rolig! åkte in till stan för att leta efter massa grejer. Tror ni vi hittade det vi letade efter? Nej gjorde vi verkligen inte. Jag skulle leta efter jeans, fanns det några? Nejjjjj. Men jag och Annie ska in till stan på måndag och kolla igen (Y) Men jag köpte iaf en super bra sak. Ni ska få se bild nuuuu !

Bästa idag! :
Jag: Jaaaaaa, en dog är med på det här.
* Jag tänker lite, och små skrattar *

Annie: Vadåååå?
Jag: hahahahhahahahah, jag menade hund!
*Jag och Annie dör av skratt. hahah *


Den här t-shirten elr vad man säger fick jag köpt idag! Och en till.



Vet att vi är snyggaaaaa :) hihi


ETT TILL JUST DANCE SPEL KÖPTE JAG! :D:D:D Livet äger nu vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0