nejjjjjj, jag är inte farligt dålig elr så.

Tjenare !
vi tog nästa buss. haha. Men vi kom till Bergvik iaf, och jag hittade ett par jeans, elr jeanstights. super nöjd! Nu är min dag räddad. Asså inte den här dagen men en annan. haahaha. Sen åkte vi in till stan för jag fylla i en lapp för dansen. Sen hittade jag min drömmmmmmmkille, jag trodde jag skulle dö. Fyyyfan va fin han var ;o Så jag dog ett par gånger. Sen mötte vi upp Christoffer som skulle med Annie hem. Och nu har jag kommit hem! (Y) Så nu ska jag ta mig en dusch, sen ska mamma göra flätor på mig. Sen blir det bara att längta till skolan imorgon. hahahahha not.


Kan jag inte få bli såhär blond igen? Funderar på att färga brunt seriöst....
KAn inte va blond, är för mörk :(

Kommentarer
Postat av: din sötnos <33

du ska va blond sötnos ge dig jah är blond så du ska med va det <33333

2011-01-11 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0