KUUUUUUNGARNA !

Det är det bästa progammet någonsin ! Jag var nörd i det när det gick. Men nu liksom, fyfaaaaaan jag skrattar så jag tror jag dör! Fyfan !
Sitter och kollar på det nu! Är på avsnitt 5 nu ! haha, det här blir roligt!

Dagen med Hannah har iaf varit super rolig. Jag hade lite damp förut tror jag. Skrattade åt allt. Tror Hannah blev lite irriterad på mig. Men ah, hon gillar mig ändå. Hoppas jag .. Jag har kommit på en sak.. Jag kan inte dricka längre... Allt jag dricker hamnar på mina kläder elr på golvet. Hannah säger att det bara är cola. Men det är det inte. Drack multi förut. Och det går inte ;o haha. dålig jag . haha !

Imorgon blir det att gå upp tidigt, måste duscha, och så ska jag åka till stan med Annie! Bussen går 5 över 12 tror jag det var! Men det blir super bra!
Jag ska leta efter massa små grejer, och så ska jag leta efter ett par jeans. Mina favorit jeans är för stora för mig :( Inte okej.. så jag måste hitta ett par nya (Y) Men ah, jag bloggar mer imorgon. Kram på er ! ♥


Riktigt cool bild från förut. Not.




Lite suddiga bilder. Men det blev så. Men kolla hur sjukt cool han är ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0