jag har ingen oooooork till något idag.

Jag har iaf städat rummet, sen har jag bara legat i sängen och soffan.
Har så äääckligt ont i min mage, mår illa och massa sånt..
Kommer dö hos Vicki, mår illa av tacos lukten när jag mår bra. Men nu mår jag ju skit redan, jag kommer dö. haha. Ni får se bild på mitt fina rum någon annan gång. För nu måste jag göra mig i ordning, sitter här i en stor tröja och mjukisbyxor osminkad och håret står åt alla håll ! yeeeeah . Kanske hinner med ett inlägg innan jag sticker, vi får se!


Okej, ni fick bild ändå. Jag kan städa bättre. men ah hihih.

Kommentarer
Postat av: Victroia

tinaråååå. Du kommer barra smådö ♥

2011-01-06 @ 16:22:05
URL: http://liitenv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0