jag är inte värd det här.

Hej på er!

Kvällen/natten igår var grymt rolig! :) Dock vart jag väldigt trött och osocial. Men jag sover ju så dåligt på nätterna. Men vi somnade runt halv 5 iaf, och jag vaknade vid 11 av att solen lyste i ögat på mig, så jag trodde jag skulle få damp. Men jag lyckades somna om, så vi vaknade runt 1 tror jag! Och jag tror att alla var riktigt trötta måste jag säga. Annars hade vi det trevligt igår. Vi gick ut runt tjugo i 12, och jag skulle öppna sån där pommac, jag hade varit as taggad på det hela kvällen, sen när jag skulle göra det hade jag så sjukt ont i min tumme, så Jocke fick göra det. Men vi hade 2 till. Så jag fick öppna en ! (Y) Men då var det inte lika viktigt ifall jag skulle misslyckas. haha! (Y) Ni kanske får se några bilder senare, fast jag skoja. Min kamera är nog kvar hos Annie.. :( aja, hoppas ni hade en trevlig igår ! (Y) Och hoppas haft en bra första dag på året! Min började bra, men nu känns det inte så bra. Allt går inte så jätte bra dock.

Nej nu ska jag göra något. Vet inte vad, men något blir det nog. Hörs sen kanske!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0