Dag 8 - Ett ögonblick

Jag har varit med om massa roliga saker i mitt liv. Men om jag ska ta något ögonblick från 2010 då, som jag kommer ihåg riktigt mycket. Kommer inte kunna säga ett, kommer komma flera ;o finns så mycket underbara saker.

RIX FM är ju ett underbart ögonblick i mitt liv. När jag, Annie, Hannah och Tobias stod längst fram och väntade i flera timmar på att dom skulle komma, och vi hade så underbart, sen när jag och Annie fick krama Erik Grönwall.


LISEBERG när jag fick träffa Viktor. Hade ju pratat i telefon och massa med honom, och så fick jag äntligen träffa honom. Det var också underbart vill jag lova.


DARIIIIN då jag och Hannah åkte till Kristinehamn tidigt och kom fram till att det bara var massa backar överallt. Sedan åkte till KArlskoga och gick runt ett tag, och sen kom Dariiiin . Om det är något jag känd för i Tobias hockeylag så är det att det var jag som åkte till Karlskoga och såg darin i 10 min typ. haha. För min bror spelade ju cup elr något i Kristinehamn, och så körde mamma mig och Hannah till Karlskoga efter en match. haha.  


IDOL med Annie och Hannah. Då vi också hade stått i flera timmar och väntat och dom kom till slut, när jag äntligen fick träffa Olle och Weise ! Underbart !

Och på fredagsfinalen. haha, nöjd Hannah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0