Dag 7 - Min bästa vän

Jag kan inte säga en bästa vän. För jag har 2 helt underbara vänner. Och det är : Annie och Hannah . Så jag kan skriva lite om dom ! :)

Annie : Annie är min kusin som är lika gammal som mig. Vi har känt varandra sen jag var liten liksom. Hon är den som jag alltid ställer upp för mig. Jag vet att hon älskar mig för den jag. Och jag älskar henne så otroligt mycket. Vet inte hur mycket vi har gjort tillsammans. Det finns så sjuka minnen med henne. Både störda och underbara. Och det kommer bli så sjukt mycket fler minnen, för det har ju liksom bara gått 15 år av våra liv. Så vi har knappt börjat. Annie är en helt underbar person. Och hon är bara min (a) ♥




Hannah : Vi gick i samma klass från 4-6. Men började va med varandra i 6an. Men på våren till 7an började vi va riktigt mycket, och då började våra minnen komma. Johan Palm i Karlskoga är det första och bästa minnet med henne. Och det kommer jag aldrig glömma. Finns massa fler minnen, och fler ska det bli! 
Jag älskar verkligen den här tjejen, hon är också sån som älskar mig för den jag är. Och det är så underbart när man vet att dom som betyder mest verkligen gör det ! Otur... Hon är också bara min... Oflyt... ♥




Skrev lite kort om dom, det är så underbart att veta att man har dom här 2 underbara vännerna! Som alltid ställer upp för en. Och veta att man verkligen kan vara sig själv med dom är underbart. För jag har mina damp anfall ibland. Och det är nog inte många som kan leva med dom. hihi.


Det här är ett grymt minne med dom 2. IDOOOOOOOL!

Och när vi träffade EMELIE. Det var ju samma dag. hahah, men spela roll?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Älskar dig rumpis , väldigt väldigt mycket ! Bäst är du <3

2011-01-14 @ 18:39:10
URL: http://hannahhamberg.devote.se
Postat av: ANNIE

älskar dig ! meeeest <3

2011-01-15 @ 00:17:14
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0