Dag 6 - Min dag

Kom hem vid halv 11 igår typ och då ville jag sova. så jag skriver nu!

Det började med att jag gick till skolan, och det hände typ ingenting där. Som jag kommer ihåg. Sen hem och plugga och kollade på en as bra film på TV och så gjorde jag mig i ordning, så gick jag upp till ishallen och mötte Annie där. För att kolla på hockey. Och jag måste säga en sak. JAG SKAKADE när jag gick in i ishallen. Illa... Och vi kollade hockey, och jag var glad, väldigt glad. Jag var as nära på att börja gråta också. Dock kan jag itne säga varför.. För jag vet inte vilka som läser min blogg. haha.. :( Och frågar man Olle var jag nära på att börja gråta efter matchen. När alla åkte hem.. haha.
Sen gick jag hem, och var depp/glad. Vet ej varför.. ville bara sova.

Men det var iaf en underbar dag. hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0