Dag 2 - Min första kärlek

Hmmm... Min riktiga första kärlek.. Det måste varit när jag gick i 7an.
Jag kommer så himla väl ihåg det. Tror aldrig jag varit så glad i hela mitt liv. Att verkligen veta att någon gillar mig, det är sån sjuk känsla. Jag har gillat ganska många när jag var mindre. Men det kan man ju inte kalla kärlek riktigt. Ung och dum. haha. (gillar det ordet) Men när jag träffade honom så var det verkligen något speciellt. HAr faktiskt tänkt på han ganska mycket nu . Men jag saknar det inte så jätte mycket faktiskt. Har gillat några andra efter det. Men med han var det verkligen kärlek eftersom vi träffades väldigt mycket. Och det tog slut pga massa skit saker. Och det kommer jag aldrig glömma bort -.-
I somras gillade jag även en väldigt mycket. Dock så bodde han väldigt långt bort. Men det var också underbart. Väldigt underbart. Kommer ihåg när jag låg ute på stutsmattan och pratade i telefon.. verkligen sommarminnen..
Sist jag gillade någon var nu. elr haha. säger man så ? haha. Det var iaf nu i vintras. Lika underbart. seriöst, det finns verkligen inge bättre än att va kär. Men det gick åt helvete.. Så nu kan jag inte lita på någon. Fyfan...

Aja. Nu vet ni mer om det iaf ! (Y) Ingen bild nu .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0