Dag 11 - Mina syskon

Jag har en storebror som heter Tobias! Men det visste ni nog redan!
Han är 16 år. haha. Sist någon frågade hur gammal han var sa jag 17.. Men kom på att han bara är 16. Och han är som en storebror ska vara. Bäst asså. hehe. Bråkar gör vi, men vilka syskon gör inte det?
Han spelar hockey på dagarna, elr kvällarna. Han har även kört speedway, speedway och hockey är nog det roligaste jag har varit med om. Allt jag har hängt med när Tobias ska köra elr spela har varit underbart!
Skulle han sluta i hockey skulle mitt liv ta slut elr något ;o Nu vet ni lite mer kanske ? Orkar inte skriva mer !

 Skön bild. haha

 Suddig bild jag vet. men det blev bara så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0