Dag 1 - Om mig !

Som ni alla vet.. hoppas jag.. Så heter jag Tina Griberg, och jag är 15 år. Jag har en bror, mamma och pappa. Som jag bor med (Y) hmmm.. och mina intressen är dans och hockey ! (Y) Jag har dansat.. hmm.. vet inte hur många år. Dansade när jag var lite mindre, men slutade sen började jag igen. Men jag har dansat i ganska många år. Och det finns inge roligare än att dansa tror jag. Så sjukt kul! Jag spelar inte hockey. Men det är sjukt roligt att kolla på. Min bror spelar hockey, så jag brukar kolla på han. Jag har varit med om ganska mycket genom hockeyn. Min drömmmmmkille ska spela hockey ;o Och så älskar jag såklart mina älskade vänner. Jag har 2 vänner elr bästavänner som betyder allt för mig. Skulle inte klara mig utan dom. Men det skriver jag mer om senare, kommer inte ihåg vilken dag det var. haha. Annars är jag en ganska lugn tjej, som älskar att va hemma och ta det lugnt. Och jag äääälskar att gå runt i mjukisbyxor. Det finns inge skönare än att gå i mjukisbyxor. Så om jag får välja skulle jag kunna gå i mjukisbyxor varje dag. Men det gör jag nästan också. Jag är även ganska rädd av mig. Elr ganska... Jag är typ rädd för allt. Men om det är något som jag verkligen är rädd för så är det ormar och att bli sårad. Det är det värsta som finns. Jag har blivit sårad lite för många gånger... Så jag har väldigt svårt för att lita på folk.
Jag går ut 9an iår. Och om jag kommer in så ska jag gå media! Jag älskar att ta kort, och sånt. Så det ska jag och Hannah gå, om vi kommer in, men det är jag nästan säker på att vi gör!

Såååå, nu tror jag att det inte fanns så mycket mer om mig..

Massa bilder på mig kommer nuuuu. haha dö inte..


Hösten 09

Ingen aning? typ 08?


Vintern 10

Hmm.. typ sommaren till 7an? Vet inte vilket år det var ?:P haha
Ojjjj. Kolla bilderna Hannah. nejjjj... jag trodde håret blev längre... fan.. ung och dum..

Våren 09


Vintern 10


Våren 10



Sommaren 10




Hösten 10



Vintern 10

Vintern 11


Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHA Tina står och drar sig i håret ... jadåååh.

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att du kommer in, inte jag.

2011-01-08 @ 13:56:49
URL: http://hannahhamberg.devote.se
Postat av: ANNIE

hahah sötnos ! men det med håret, illa tina, illa... hahhaha

2011-01-08 @ 22:44:20
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0