9 Januari 2011 - Fyller år om 7 månader ;o

Tänk vad tiden gått fort. har haft min dator i 5 månader typ! :) hihi kärlek ♥

Idag blev det iaf att gå upp vid 10 elr något. Riktigt trött var jag vill jag lova!
SKulle och kolla på hockey, sååå sjukt spännande match, trodde jag skulle bryta sönder mobilen elr något. älskaaaar hockey (Y) Men nu har jag precis ätit, och ska till Hannah på något sätt. Vet inte hur, för jag orkar inte gå. För det är för blött ute, och jag tror inte mamma vill köra mig ..
Så jag vet inte hur det blir.. Ska försöka ta mig dit på något sätt iaf !


Min blåaaa fina dator. Ni ser att jag har samma header på datorn som jag har nu ?
Det är för jag har inte orkat göra en ny, och den headern jag hade ville jag inte ha efter en sak som hände. Så det är därför jag har en gammal . Men ska göra om min snart. TRor jag. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0